OFERTA

PSS

Dane techniczne

Typ PSS 270 / PSS 270 H PSS 300 / PSS 300 H PSS 330 / PSS 330 H
Szerokość robocza [cm]:
- maksymalna 270 300 330
- minimalna 240 265 290
- wysokość odkładnicy 98 98 98
Wymagana ilość złączy hydraulicznych

4 (2 pary)

zasilanie 24V - 2 złącza baterii

Ilość uchylnych listew 3 5
Skręt lemiesza hydrauliczny:
- w lewo i w prawo do 30°
Wymiary gabarytowe [cm]:
- długość 178 178 178
- szerokość 285 315 345
- wysokość 98 98 98
Kąt natarcia 10°
Zabezpieczenie przeciwnajazdowe przesunięcie odkładnicy
Zaczep płyta EN 15432 F1, DIN 76060
Masa [kg] 590 / 640 710 / 750 780 / 820

W związku ze strategią ciągłego rozwoju, SaMASZ zastrzega sobie prawo do zmiany danych technicznych w dowolnym czasie i bez uprzedniego powiadomienia. Wszelkie dane eksploatacyjne oraz materiały graficzne zawarte na stronie internetowej mają charakter orientacyjny. Niektóre z podanych elementów wyposażenia są opcjonalne i nie wchodzą w skład wyposażenia standardowego. W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat gwarancji, bezpieczeństwa oraz produktów skontaktuj się z lokalnym dilerem SaMASZ.

Lista dilerów: http://www.samasz.pl/dilerzy




Informacje szczegółowe

PSS 270 / 300 / 330 / 270 H / 300 H / 330 H
Wyposażenie standardowe: Wysposażenie dodatkowe:
  • Listwa zgarniająca gumowa lub ze stali trudnościeralnej,
  • Światła drogowe,
  • Oświetlenie obrysowe LED 24V,
  • Przyłącze elektryczne 24V,
  • Własny niezależny układ hydrauliczny
    (nie dotyczy PSS 270, 300, 330),
  • Pulpit sterowniczy (nie dotyczy PSS 270, 300, 330),
  • Fartuch gumowy chroniący szybę,
  • Stopka podporowa,
  • Odboje.
  • Własny niezależny układ hydrauliczny
    (PSS 270, 300, 330),
  • Dodatkowa gumowa lub stalowa listwa zgarniająca - trudnościeralna (tylko z kołami podporowymi),
  • Listwa poliuretanowa,
  • Koła podporowe - kpl,
  • Ślizgi / Küpera - kpl,
  • Montaż płyty i pługa na samochodzie ciężarowym,
  • Płyta EN 15432-F1  DIN 76060.
   


 


Pługi z serii PSS przeznaczone są głównie
do odśnieżania dróg.

 
   

Niezależny układ hydrauliczny pługa składa się z elektropompy oraz trzech siłowników sterujących. Siłowniki skrętu są połączone zaworem krzyżowym, który umożliwia przepływ oleju z jednego cylindra do drugiego, co zabezpiecza pług przed uderzeniem w przeszkody. Odpowiednia regulacja zaworu krzyżowego pozwala określić siłę odchylenia pługa. W układzie hydraulicznym zastosowany jest akumulator hydrauliczny pozwalający ustawić siłę docisku pługa do podłoża.

Zalety pługa:

- konstrukcja umożliwia łatwy i szybki montaż na płycie czołowej większości pojazdów lub wg indywidualnego zamówienia klienta,

- możliwość odśnieżania z odchyleniem odkładnicy ± 30°,

- hydrauliczna i bezstopniowo przestawiana odkładnica,

- bezpieczne pokonywanie przeszkód poprzez elastycznie osadzony czop pozwalający na boczne kopiowanie nierówności podłoża i bezpiecznik hydrauliczny,

- lakierowany proszkowo,

- sterowanie za pomocą joysticka z kabiny kierowcy.

 
   
   
Sterowanie pługiem odbywa się za pomocą pulpitu sterowniczego umieszczonego w kabinie samochodu. Operator za pomocą joysticka ustawia pług w odpowiedniej pozycji (roboczej lub transportowej).

Pługi mogą być wyposażone w kółka podporowe - produkcji niemieckiej firmy BLICKLE. Zastosowanie kółek umożliwia regulację wysokości pracy pługa względem powierzchni odśnieżanego podłoża.

 

 

- zawieszenie na płycie czołowej pojazdu 76060,
- stopa podporowa.
Pług niepodłączony do samochodu powinien wspierać się na stopkach podporowych,
- niezależny układ sterowania hydraulicznego zasilany z instalacji
elektrycznej pojazdu (24V) dostępny w pługach PSS 270 H, PSS 300 H, PSS 330 H,
- hydrauliczne sterowanie lemieszem (1 para złączy hydraulicznych),
- światła drogowe,

- światła obrysowe,

- fartuch gumowy chroniący szybę pojazdu przed brudzeniem,

- kółka podporowe.


 

Zmiana pozycji roboczej    
Pług samochodowy może pracować w zakresie -30°;+30°. Aby zmienić ustawienie kąta położenia należy wykorzystać do tego celu dźwignie rozdzielacza hydraulicznego ciągnika. W czasie pracy pługa podnośnik hydrauliczny powinien być pozostawiony w pozycji neutralnej (pływającej).
Pozycje robocze PSS Pozycje robocze PSS
W czasie postoju pług podłączony do samochodu powinien opierać się lemieszami o podłoże.

 


Prospekty

 

PL5

   
  PŁUGI ODŚNIEŻNE  
 

pdf_ikona

Wielkość dokumentu: 4,6 MB  

 

 

Galeria


- kółka podporowe,
- ślizgi,
- w opcji pług PSS bez własnego układu
sterowania elektrohydraulicznego dla
pojazdów z własnym napędem
hydraulicznym.



Ramki(zaczepy)

Płyta DIN Pług PSS - montaż na płycie DIN Pług PSS - montaż na płycie DIN Pług PSS - montaż na płycie DIN  
Płyta DIN Pług PSS - montaż na płycie DIN  



Instrukcje

INSTRUKCJE OBSŁUGI
 

PSS pług śnieżny samochodowy

 

PSS 270 (H)

PSS 300 (H)

PSS 330 (H)

  IN431PL   4,09 MB