ZAPYTANIE OFERTOWE
z dnia 30.06.2023 r.
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty na wykonanie usługi
w zakresie audytu zewnętrznego projektu.
ZAMAWIAJĄCY:
SaMASZ Sp. z o.o.
ul. Trawiasta 1
16-060 Zabłudów
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wykonanie usługi polega na przeprowadzeniu audytu zewnętrznego projektu POIR.01.01.01-00-2167/20 „Prace badawczo-rozwojowe nad zespołem maszyn rolniczych do zrównoważonego zbioru zielonki z wykorzystaniem inteligentnych technologii firmy SaMASZ wspierających koncepcję Doliny Rolniczej 4.0” w ramach Poddziałania 1.1.1 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Informacja o projekcie:
Projekt jest realizowany w konsorcjum z Politechniką Białostocką. Lider projektu: SaMASZ Sp. z o.o.
Przy realizacji projektu zatrudnionych jest obecnie ze strony Lidera 26 pracowników, ze strony Konsorcjanta - 17 pracowników.
Wartość projektu: 11 374 367,23 PLN
Dofinasowanie: 7 951 937,44 PLN
Dotychczas złożono 8 wniosków o płatność, realizacja projektu - 50%.
Zamawiający oczekuje wykonania w ramach Audytu:
- osiągania celów projektu oraz realizacji projektu zgodnie z umową o dofinansowanie;
- stwierdzenia, czy ponoszone w ramach projektu wydatki są uzasadnione, poprawnie księgowane, dokumentowane i ewidencjonowane na wyodrębnionej ewidencji księgowej;
- sprawozdania z realizacji projektu są wiarygodne i na czas przygotowywane;
- terminowego rozliczania otrzymanych na realizację środków finansowych;
- właściwego monitorowania realizacji celów projektu;
- odpowiedniego przechowywania i zabezpieczenia dokumentacji projektowej;
- przestrzegania przepisów o rachunkowości, zamówieniach publicznych i finansach publicznych;
- poprawności kontroli wewnętrznej realizacji projektu;
- W przypadku wykrycia przez Wykonawcę nieprawidłowości ze skutkiem finansowym - przygotowania i przekazania do Zamawiającego Informacji o wykryciu nieprawidłowości wraz z dokumentacją dowodową.
- Przygotowania i przekazania do Zamawiającego sprawozdania z przeprowadzonego audytu w terminie 7 dni od zakończenia audytu wraz z opinią.
- Zapewnienia bieżącej i efektywnej współpracy z Zamawiającym w trakcie realizacji zamówienia.
Termin ważności oferty:
Oferta powinna być ważna nie krócej niż do dnia 31.08.2023 r.
Zakres umowy z dostawcą
- Zamówienie będzie realizowane na podstawie pisemnej umowy zawartej pomiędzy Zleceniodawcą a Wykonawcą.
- Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
- Data wykonania umowy: najpóźniej do 15.09.2023 r.
- Kary umowne:
- Wykonawca zobowiąże się do zapłaty na rzecz Zleceniodawcy następujących kar umownych:
- w razie niedotrzymania terminu wykonania umowy, Zleceniodawca naliczy karę umowną w wysokości 1% określonego wynagrodzenia netto, za każdy dzień zwłoki;
- w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy zapłaci on na rzecz Zleceniodawcy karę w wysokości 25% wynagrodzenia netto;
- w/w kary nie będą stosowane w przypadku zaistnienia siły wyższej, o czym bezzwłocznie strona zgłaszająca jej wystąpienie powiadomi stronę drugą.
- Zleceniodawca ma prawo żądania odszkodowania w zakresie przekraczającym zastrzeżone powyżej kary umowne.
Warunki zmiany umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń w momencie dokonywania wyboru oferty, a w szczególności nieprzewidzianych zdarzeń losowych.
Dopuszczalne będą zmiany umowy wynikające z:
- zmiany jakichkolwiek rozporządzeń, przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych;
- zmiany wynagrodzenia - zmiany urzędowej stawki podatku VAT;
- przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i/lub Wykonawcy;
- uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia;
- dopuszczalne będą zmiany terminu realizacji zamówienia na zgodny wniosek stron umowy.
Warunki udziału w postępowaniu:
W postepowaniu mogą uczestniczyć Oferenci, którzy:
- posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie, jak również dysponują potencjałem technicznym i osobowym zdolnym do wykonywania przedmiotu zamówienia;
- znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej realizacje przedmiotu zamówienia;
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa lub ustawy nakładają obowiązek ich posiadania;
- Oferent w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest przedstawić na żądanie Zamawiającego stosowne oświadczenia.
- być opatrzona pieczęcią firmową (jeśli oferentem jest podmiot prowadzący działalność gospodarczą),
- zawierać datę sporządzenia,
- zawierać adres Oferenta,
- zawierać imię i nazwisko oraz dane kontaktowe, telefon i adres e-mail, osoby wyznaczonej do kontaktów ze Zleceniodawcą,
- być opatrzona podpisem osoby upoważnionej lub umocowanej do reprezentowania Usługodawcy.
Wykluczenia:
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie publiczne nie może zostać udzielone podmiotowi powiązanemu z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, w związku z czym Oferent zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru sprzedawcy nieruchomości a Oferentem , polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Oferent oświadcza, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta powinna zostać złożona na formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, powinna zawierać również wypełnione i podpisane oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, stanowiące załącznik nr 2. W formularzu oferty powinny być wypełnione wszystkie wymagane pola.
Oferta powinna:
MIEJSCE, SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferta powinna zostać dostarczona w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera, złożona osobiście na adres Zamawiającego: 16-060 Zabłudów ul. Trawiasta 1 lub wysłana na adres e-mail: krzysztof.miastkowski@samasz.pl
- Do dnia 10.07. 2023 r. godz.11.00 oferta powinna wpłynąć do Zamawiającego.
Dane do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego:
Imię i nazwisko: Krzysztof Miastkowski
Dane kontaktowe: e-mail: krzysztof.miastkowski@samasz.pl, tel.: 85 679 12 74, kom. 503 990 557
ZAŁĄCZNIKI
Załącznik nr 1 – Formularz oferty
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
Konkurs: "Szybka ścieżka – Agrotech"
Oś priorytetowa: Wsparcie prowadzenia prac B+R przez przedsiębiorstwa
Działanie: Projekty B+R przedsiębiorstw
Poddziałanie: Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa
Cele projektu:
Celem projektu jest opracowanie i przebadanie zespołu powiązanych ze sobą maszyn do zbioru zielonki z wielkopowierzchniowych areałów, zgodnie z koncepcją Doliny Rolniczej 4.0., przy zastosowaniu innowacyjnych systemów i układów, pozwalających na prowadzenie zrównoważonego, precyzyjnego rolnictwa.
Planowane efekty:
- Opracowanie innowacyjnej konstrukcji maszyn – ciągu maszyn składającego się z dwustronnej kosiarki dyskowej, przetrząsacza karuzelowego i zgrabiarki karuzelowej, pracujących w sposób skoordynowany i pozwalający na ergonomiczny, ekologiczny, zrównoważony i precyzyjny zbiór zielonki z obszarów wielkopowierzchniowych.
- Wdrożenie do projektowanych maszyn innowacyjnych rozwiązań, systemów pozwalających na prowadzenie precyzyjnego, zrównoważonego rolnictwa.
Innowacyjne systemy wspomagające pracę maszyn | Korzyści zastosowania nowych funkcjonalności |
system monitorujący ilość zbieranego plonu w czasie rzeczywistym |
|
system autodiagnostyki umożliwiający wykrywanie i identyfikację uszkodzeń najważniejszych elementów ruchomych maszyn |
|
system wspomagania pracy operatora maszyny (m. in. zarządzanie pracą maszyn oparte na magistrali ISOBUS/LOAD SENSING) |
|
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Projekt realizowany w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju "Szybka ścieżka – Agrotech".
Wartość projektu: 11 374 367,23 zł
Wkład Funduszy Europejskich: 7 951 937,41 zł